Üld- ja tellimistingimused
- Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1 Käesolevad Seinakellad.ee Iisak OÜ e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja/tellija), kes kasutavad seinakellad.ee e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupu ja teenuseid (edaspidi kaup), sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi müügileping). Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.
- Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine e-poes
2.1 E-poest on võimalik osta neid kaupu, millel on link „Lisa ostukorvi“. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind
2.2 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: kaup on laost otsa saanud; kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.
2.3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine
Ostu vormistamiseks valige soovitud toode ja kogus, lisage ostukorvi. Ostukorvis olevate kaupade kogust võite muuta. Kinnitage oma tellimus, vajutades ostukorvis nupule „Vormista ost“ ning Teid suunatakse ostukorvi. Sisestage tellija/ostja andmed, soovi korral saate registreeruda kodulehe püsikliendiks. Valige sobiv tarneviis . Valige sobiv makseviis. Teile ilmub Tellimuse Ülevaade. Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe tingimustega. Kui olete kasutustingimustega nõus, siis märkige „linnukene“ rea „Nõustun tellimistingimustega*“ ette. Tellimuse vormistamisel tuleb olla tähelepanelik, sest sellest sõltub tellitud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Iisak OÜ arvelduskontole. Tasumata tellimus tühistatakse 7 päeva jooksul.
2.4 Kaupade eest tasumine
Makseid saab teostada ainult Euro valuutas.
E-poes teostavate internetipangalinkidel on maksevahendajaks Everypay.com, keda Müüja on volitanud enda nimel makseid vastu võtma. Kaarditehingu tegemiseks suunatakse Ostja maksete tegemiseks turvalisse keskkonda.
Kodulehel saab kasutada järgmiseid maksemeetodeid:
- Pangalingid.
- Arvega maksmine firmadele.
2.5 Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
Kaup toimetatakse ostja poolt tellimuses sisestatud tarneviisile (SmartPOST või Omniva pakiautomaat). Tellitud kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele .
Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Iiisak OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Kaup antakse üle vaid ostjale. Enne kauba vastuvõtmist vaadake kauba pakend hoolikalt üle. Katkise pakendi korral on Teil võimalik keelduda saadetise vastuvõtmisest ja/või teavitades sellest koheselt Iisak OÜ klienditeenindust aadressil info@seinakellad.ee.
Kui ostja ei tule kaubale järele hiljemalt 7 (seitsme) päeva jooksul pärast kokkulepitud kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et ostja on müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi kaupu. Müüjal on õigus müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulusid) ja tasaarveldada müüja poolt kantud kahju ostja poolt ette tasutud summadega.
Taganemisõigus
2.6.1 Tarbijal on õigus põhjust avaldamata taganeda e-poest sõlmitud lepingust 14 päeva jooksul.
2.6.2 Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates müügilepingu sõlmimise päevast või alates päevast mil Tarbija on saanud asja füüsiliselt enda valdusesse.
2.6.3 Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb teavitada Müüjat oma otsusest Lepingust taganeda kirjaliku avaldusega, mis tuleb saata Müüja e-postile.
Kontaktandmed:
Iisak OÜ
Rapla mk Alu Pargi 1-44 79601
Telefon 56687445
E-maili: info@seinakellad.ee
2.6.4 Taganemisõiguse puudumine
Taganemisõigus puudub juhul, kui:
a. Kliendile on tarnitud suletud pakendis kaup, mis ei ole kõlbulik tagasisaatmiseks mis on pärast kohaletoimetamist avatud nii, et tooted on rikutud või kaup ei ole komplektne.
2.6.5 Müügilepingust taganemine
- Lepingust taganemisel tagastab Iisak OÜ Tarbijale kõik viimaselt saadud müügilepingu kohased maksed, väljaarvatud kättetoimetamise kulud, 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Ettevõtja saab teada Tarbija otsusest Lepingust taganeda.
b. Iisak OÜ teeb nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida Tarbija kasutas makse tegemiseks, Tarbijale ei kaasne selliste maksete tagastamisega teenustasu ega muud kulu.
c. Tarbija peab asja Iisak OÜ-le tagastama viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil ta teatas Iisak OÜ-le müügilepingust taganemisest. Tähtajast on kinni peetud, kui Tarbija tagastab Lepingu esemeks oleva asja enne 14-päevase tähtaja lõppu.
d. Ettevõtjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Ettevõtja on Lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.
e. Lepingu esemeks olev asi tuleb Iisak OÜ-le tagastada originaalpakendis (võib olla avamistunnustega, aga mitte rikutud ja kasutatud) ja esialgses komplektsuses (sisaldama kõiki tootepakendis olevaid esemeid).
f. Asja tagastamise otsesed kulud tuleb katta Tarbijal.
2.7 Müügilepingu tühistamine
Teil on õigus tühistada oma tellimus peale kauba eest tasumist, kuid enne kauba kohaletoimetamist ilma lisakuludeta. Müügilepingu/Tellimuse tühistamiseks tuleb saata vastavasisuline teade tellimuse või arve numbriga e-posti aadressile info@seinakellad.ee . Müügilepingu tühistamise kohta saadetakse kinnitus.
- Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted
3.1 Müüja tagab ostja andmete sh. isikuandmete kaitse ja kasutamise privaatsuspoliitika tingimuste kohaselt ette nähtud korras. Ostja kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsuspoliitika tingimustes sätestatust, on Müüjal, ostja nõusolekuta, õigus töödelda andmeid (sealhulgas isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poes kasutamiseks, müügilepingu täitmiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus: saata ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh. teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides; säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.
3.2 Kui ostja on andnud Kliendilepingu sõlmimisel või muul viisil ostja poolt tema nõusoleku andmist kinnitava tahteavalduse tegemisega (nt iseteeninduses) nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab müüja neid andmeid privaatsuspoliitika fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh. ka ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS´iga ).
3.3 Ostjal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates müüjale vastavasisulise e-kirja või edasiste otseturustuspakkumiste saamisest keeldumiseks järgides tema e-postile aadressile saadetud otseturustuspakkumises olevat juhist.
- Vastutus ja vaidluste lahendamine
4.1 Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (kaup on puudustega), esitada müüjale pretensioone 2 (kahe) aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.
4.2 Ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda kauba parandamist, asendamist või taganeda müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav kaup.
4.3 Iisak OÜ ei vastuta: ostja süül kauba halvenemise/kahjustumise eest, puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel või kaup on kahjustatud vee või keemiliste ainete poolt.
4.4 Kui kaubale on müüja või tootja poolt antud müügigarantii, antakse ostjale garantiitingimused kirjalikult koos kaubaga ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes.
4.5 Hilisemate probleemide lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
4.6 E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid saab esitada järgmiselt: Iisak OÜ e-pood, e-posti aadressile: info@seinakellad.ee .
4.7 Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka puudusega kaup. Müüja ja ostja sõlmivad seadme hooldus- ja remonttööde kokkuleppe, kui kauba puuduse olemuse ja põhjuse väljaselgitamiseks on vaja kaup saada diagnostikasse või ekspertiisi.
4.8 Kauba puuduste lahendamisel lähtutakse Iisak OÜ pretensioonide esitamise tingimustest, mis on müügilepingu ning käesolevate ostutingimuste lahutamatuks osaks ning on kinnitatud ostja poolt enne müügilepingu sõlmimist.
4.9 Müüja tagab, et e-poes müüdavad kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta kauba puuduseks.
4.10 Teavet tellimuse kohta saab küsida: E-R telefonil (+372) 56687445 või e-posti aadressil: info@seinakellad.ee
- Muud tingimused
5.1 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.
5.2 Kaupade hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Iisak OÜ endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul.
- Tingimuste kehtivus
6.1 Käesolevad müüja e-poe tingimused on kehtivad alates 01.12.2024.